کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پایان یافتن طرح‌های نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری:

بیش از 4000 نفر اشتغال‌زایی صورت خواهد گرفت

23 فروردين 1395 ساعت 12:39

معاون استاندار چهار محال و بختیاری گفت: طرح‌های نیمه‌تمام که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزکی دارند چنانچه تامین مالی شود و به بهره‌برداری کامل برسد ۴۲۵۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در استان را به همراه خواهد داشت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ملک‌محمد قربان‌پور سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: با اجراییی و کامل شدن طرح‌های نیمه‌تمام در این استان آمار بیکاری بسیار پایین خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۱۸۰ ، ۵/۵ میلیارد تومان باید به طرح‌های فنی و اقتصادی کمک شود تصریح کرد: اگر ۵/۵ میلیارد تومان به طرح‌های فنی و اقتصادی کمک شود ۱۵۰ میلیارد سرمایه‌گذاری را توانسته‌ایم احیا کنیم.

قربان‌پور یادآور شد: این استان از نظر سطح زیرکشت قدرت مانور قدرت مانور ندارد و نگاه سازمان جهاد کشاورزی به سمت کشت‌های ارگانیک است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بخش کشاورزی را به جد دنبال آن هستیم بیان داشت: احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در استان از مهم‌ترین اولویت‌های ما خواهد بود.

قربان‌پور با بیان اینکه در بخش صنعت در سال گذشته کارهای خوبی در خصوص صنایع بزرگ انجام شد عنوان کرد: سال ۹۵ سال اقدام و عمل بوده است و قطعا در این سال کارهای باارزش‌تری در راستای توسعه استان صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بعد از افتتاح فولاد به دنبال صنایع پایین‌دستی فولاد نیز هستیم.

قربان‌پور یادآور شد: در سال جاری مباحث اقتصادی، آب، ترانزیت، بروکراسی اداری، مباحث اقتصادی، راه‌آهن، نیروهای برق آبی، پالایشگاه نفت، آزادراه لردگان-ایزه مطالعات این طرح‌ها انجام و باید به جمع‌بندی برسد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 28201

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28201/بیش-4000-نفر-اشتغال-زایی-صورت-خواهد-گرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir